![]() |
|
Wij zijn trots te kunnen melden dat Bipharma sponsor is geworden van het Nationaal Huidfonds!
Beide organisaties streven naar een toekomst waarin iedereen met een huidaandoening de juiste zorg én informatie ontvangt die ze verdienen. Onze samenwerking is dan ook niet meer dan logisch. Een goed voorbeeld hiervan is de campagne “Indifferente middelen, voorlichting is autonomie” van Bipharma die deze week van start is gegaan. Met deze campagne wil Bipharma niet alleen de eerstelijnszorg informeren over de cruciale rol van indifferente middelen, ook wel basiszalf of -crème genoemd, maar vooral ook het belang van voorlichting aan patiënten benadrukken. Dit is bijzonder goed nieuws voor degenen die worstelen met huidaandoeningen zoals eczeem of psoriasis.
Lees meer over de campagne van Bipharma en hoe we gezamenlijk een verschil maken voor mensen met huidaandoeningen:
Als je het als businesscase zou bekijken, is het een no-brainer: het loont als we in nationaal beleid structureel inzetten op het voorkomen van huidkanker.
“Onze patiënten beschermen tegen huidkanker-daar zetten we ons natuurlijk graag voor in,” aldus Marten Kroese, lid van de raad van bestuur van het Spaarne Gasthuis.
Vandaag was het een thuiswedstrijd voor het Huidfonds. Vanuit onze prachtige werkplek in de Koepel, verhuurd door Cupola XS, werken we niet alleen aan onze missie, maar maken we ook deel uit van een groeiende community van bedrijven.