![]() |
|
Wij zijn trots te kunnen melden dat Bipharma sponsor is geworden van het Nationaal Huidfonds!
Beide organisaties streven naar een toekomst waarin iedereen met een huidaandoening de juiste zorg én informatie ontvangt die ze verdienen. Onze samenwerking is dan ook niet meer dan logisch. Een goed voorbeeld hiervan is de campagne “Indifferente middelen, voorlichting is autonomie” van Bipharma die deze week van start is gegaan. Met deze campagne wil Bipharma niet alleen de eerstelijnszorg informeren over de cruciale rol van indifferente middelen, ook wel basiszalf of -crème genoemd, maar vooral ook het belang van voorlichting aan patiënten benadrukken. Dit is bijzonder goed nieuws voor degenen die worstelen met huidaandoeningen zoals eczeem of psoriasis.
Lees meer over de campagne van Bipharma en hoe we gezamenlijk een verschil maken voor mensen met huidaandoeningen:
“Nederlanders beschermen tegen huidkanker. Daar zetten wij ons graag voor in”, vertelt Ed van de Weerd, voorzitter van het Centraal Bureau Drogisterijbedrijven (CBD).
Schoonheidssalon Mooi in Lexmond heeft in juni vorig jaar een prachtige mijlpaal bereikt met de opening van hun nieuwe pand, compleet met drie moderne behandelcabines.
“Iedere operatie die we voorkomen is winst”, stelt Inger Schipper, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Heelkunde (NVvH).